מערכת המרכב”ה לא פשוטה ולכן יש סיכוי לא קטן שתרצו לשוחח עם התמיכה של מרכבה.
במקרים בהם יש גישה לפורטל מרכבה – יש לפנות לתמיכה של מרכבה באמצעות פתיחת טופס פניה בתוך המערכת.
במקרים בהם אין גישה לפורטל מרכבה ניתן לפתוח פניה לתמיכה של מרכבה ללא כרטיס חכם ראו למטה קישור.
ניתן גם להתקשר לתמיכה מרכבה אך לרוב מדובר במערכת להשארת הודעות בכדי שישובו אליכם – ראו למטה את מספר הטלפון.
אציין שלמרכבה תמיכה די טובה ובדר”כ הם עונים תוך פחות מיום.
ב. תוכנת sign and verify – תוכנה חינמית שבאמצעותה חותמים דיגיטלית על חלק מהמסמכים שמגישים. להורדת התוכנה ולהסבר על השימוש בה – קישור.
ג. אישור ניהול תקין – לא ניתן לקבל תמיכות לפי סעיף 3א’ ללא אישור ניהול תקין ולכן חובה על העמותה לדאוג לאישור בתוקף.
אין צורך באישור סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.
לצורך קבלת תמיכה ממשרדי ממשלה יש צורך בכרטיסים חכמים ובהגשת בקשה מסודרת במערכת מרכב”ה. לצורך הכניסה למערכת מרכב”ה יש למנות נציג ולהעביר את הטופס למשרד הממשלתי הרלוונטי.
Input your search keywords and press Enter.